Cara Pembelian

  • Hanya BUDDIES dan REGULARs sahaja dibenarkan bank in duit tanpa persetujuan kami. Pembeli baru sila baca dan fahami syarat & cara pembelian sepenuhnya sebelum berurusan dengan kami dan JANGAN BANK IN DUIT TANPA PERSETUJUAN/PENGETAHUAN KAMI demi mengelak sebarang kesulitan dan salah faham sekiranya ada kelewatan mahupun kegagalan perhubungan.
  • No Hp 019-2132696 HANYA bagi tujuan menerima SMS sahaja jadi tolong jangan call ke no tersebut.
  • Apabila SMS, SILA BERITAU INGIN MEMBELI BERAPA RM DAN BAKI CHIPS ANDA & SERTAKAN SOALAN LAIN SEKIRANYA ADA DALAM 1 SMS. Jangan SMS dan tanya soalan seperti Kedai buka ke, Stok ada ke, boleh bank in ke sebab anda akan mendapat jawapan sepatutnya sekiranya Zam sedang online. Jika tiada balasan dari zam itu bermaksud zam tengah sibuk atau offline/kedai tutup. Dalam situasi begini anda boleh cuba call zam ke nombor 0107872696.
  • Bank-in atau pindahkan duit ke akaun Bank kami hanya setelah anda telah faham dan setuju dengan semua syarat & terma kami. (Jangan memindahkan/ bank-in duit ke akaun kami tanpa penggetahuan & persetujuan kami.)
  • Sebelum bank-in duit, SMS (ke 019-2132696) dan beritahu berapa RM anda ingin membeli dan baki chips di dalam ID anda. Sertakan semua soalan lain di dalam 1 sms utk mengelak berbalas sms. Tunggu sehingga anda mendapat balasan dari kami. Jika tiada balasan, anda boleh call ke 010-7872696.
  • Setelah membuat bayaran, SMS kan maklumat berikut dalam masa 15 minit.
ID & Password, Nama Bank, Jumlah RM, Masa & Baki Chips dalam ID.  
Contoh : zam@ymail.com  bob123  CIMB RM200  8.30PM  4.8m
  • Jika anda adalah membeli baru, sila bekalkan nama dan lokasi (bandar) anda untuk kami set di dalam phonebook kami. Ianya akan memudahkan urusan seterusnya atau sekiranya ada sebarang masalah.
  • Berikan kami masa secukupnya seperti yang dinyatakan pada Syarat Pembelian (30 minit hingga 6 jam) dan sekiranya anda terpaksa hubungi kami, sila nyatakan email ID anda sebagai rujukan.
  • kami akan SMS anda setelah proses pemindahan chips telah selesai.
  • Periksa baki ID anda dan hubungi kami dalam 15 minit jika ada sebarang kekurangan/ kelebihan pada baki chips anda. Sekiranya tiada panggilan daripada anda untuk 15 minit, ianya bermaksud baki mencukupi dan urusniaga telah selesai tanpa sebarang masalah.
  • Sebarang aduan/tuntutan selepas 15 minit tidak akan dilayan sama sekali.
  • Pastikan ID anda bebas daripada sebarang aktiviti pemindahan chips (pemberian dengan kalah dgn sengaja) untuk minimum 24 jam sebelum serahkannya kepada kami bagi tujuan pengisian chips. 

  1. Tukar password ID anda SEBELUM ianya diserahkan kepada kami.
  2. Tukar kembali password ID anda SELEPAS ianya telah diisi chips oleh kami.
  3. Kami tidak akan melayan sebarang tuntutan sekiranya ID anda telah dihack mahupun diBAN/diSUSPEND setelah kami serahkan ID kepada anda.
  4. Sekiranya terjadi SUSPEND/BAN ketika proses pemindahan dijalankan, kami hanya akan tanggung maxima sehingga 20% daripada jumlah pembelian.
  5. Untuk mengelak ID anda diBAN/diSUSPEND, elak pemberian/ pemindahan chips ke ID lain.
  6. ID dengan baki rendah terdedah kepada risiko tinggi apabila diisi dengan jumlah chips yang banyak. Jadi pastikan baki id anda sentiasa terjaga dan cuba elak membeli dengan baki rendah.